Oges
Kızlar memlketeyken doktor bana günde bir olarak yazmış ama ben günde iki tane kullanıyordum ve ilacım bitti gününün gelmesine de daha 10 15 gün var , ücret karşılığı alırsam 45 lira ben eczaneye gidip ücretsiz alsam da günü gelince reçeteyi yazdırıp eczaneye götürsem kabul ederler mi ya da ücret karşılığı alıp günü gelince reçeteyi götürsem aceba ücret iadesi yaparlar mı ? Biraz uzun oldu kusura bakmayın