Balbebek012 2 aylık bebegin memeden süt çekim gücü çok iyi değildir çünkü kaslari gelismemistir daha sonra güçlenir çekimi çok iyi olur bu durum zaten makine ile kiyaslanamaz .Cocuk memeden sütü çok iyi cekemedigi için sürekli emmek ister buda sütün azalmasına ve aç kalmasına neden olur misal memede süt en az 1 saatte dolar , 2 saatte 3 saatte emen bir çocuk doyar fakat sürekli süt çeken çocuk meme dolmadan olmayan sutu nasıl emsin zayıf emmedir bu.Mide de sürekli büyüdüğü için sürekli emmek ister. Ben emzirmeyi kessin hep sütünü sagsin çocuğa versin demiyorum sadece azalmış mi azalmamis mi bir kere sagip baksın diyorum ,ilk 3 ay süt makinesi sütü çok iyi çeker zaten ondan sonra süt azalmaya başlar çekimi azalır. nerden biliyorum bir arkadasimda yaşadı bu durumu ve cidden sütü çok azalmıştı.