may01 Kızlar 21.haftadayım ayağa kalkarken falan alt karnımda bi ağrı hissediyorum şişlik sertlik nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama gaz ağrısı gibi yaşayan varmı normal mi
Nargissos Aynı haftalarda kasık ve karın ağrım olmuştu adet ağrısı gibi doktorum normal dedi şiddetlenirse ve geçmezse gel demişti uygulamada da normal oldugunu okudum rahim büyüyor genişliyor ondan oluyormuş