Selamlarrrr bir önceki postumu canım sıkılıyor diye açmıştım 😅 Malum evdeyiz sıcaklar ayrı şeyler ayrı artık yatmak istemiyorum boş durmaktansa birşeyler yapayım. Doğum sonrasında kendimiz için buzluğa birşeyler atayım diyorum var mı şöyle pratik ama bir o kadar da lezzetli tarifleriniz?😋 Tatlı tuzlu,kurabiye olabilir, ikramlık tarzında atıştırmalık olabilir pratik yemek tarzı olabilir. Doğum sonrası iki çocukla kendime ve eşime kolaylık olsun istiyorum hazirca çıkarıp yiyelim, bir çay kahve eşliğinde atıştıralım❤️