Cansu3455 Merhaba herkese buralarda yeniyim 9+5 gebeyim sizlere sormak istediğim bir kaç birsey var sizce fetal dna yaptırmak mantiklimi yoksa sadece tarama testlerinimi yaptırsam birde bu fetaldan önce kan sulandiricilarin kesilmesi diye birsey duydum bilginiz varmi acaba
1kovakizi Cansu3455 maddi durumun el veriyorsa fetal yaptır hiç kafanı bulandırma derim benim de durumum el verseydi fetal yaptırırdım diyosan ki sonuç önemli değil her türlü kabülüm böyle diyenler yaptırmadı benim çevremde
minimomy_ Cansu3455 ilk çocuğumda 22 yaşında olmama rağmen yaş riski çıkmıştı ikili testte ne alakaysa bizde fetal yaptırmıştık boştan yere günlerce üzülmüştüm olasılık hesaplama gibi bir şey ikili testler iyiki fetal yaptırmışım dedim sonra ikinci bebeğime hamileyim ona da yaptıracağım 9 haftalık benimde 11.haftaya randevu aldık
Mismis35 Cansu3455 bende 12. Haftada yaptırdım tarama testlerini yaptırmamak adına içimiz rahatladı beş sayfalık bir sonuç en azından bundan sonra gelen Allahtan diyoruz. Durum varsa imkan varsa yaptırılmalı 🙏🏻
Cansu3455 Fiyatlar evet yüksek ama tarama testlerinide yaptırsam aynı fiyata geliyor hemen hemen fetal daha iyi sonuç veriyor galiba tarama testlerinde yanılma payı fazla galiba
Nargissos Tarama testlerinde yanılma payı çok yüksek ve tüm kromozomlara bakmıyorlar fetal dna da tüm kromozomlara bakılıyor cinsiyet anomalisi kromozom anomalisi her şeye bakılıyor ve kesin sonuç ya var ya yok. Tarama testlerinde belli bir oran veriliyor düşük orta yüksek risk gibi. Fetal öncesi kan sulandırıcının kesilmesi doğru yaptıracağınız yer size kaç gün önceden kesilmesi gerektiğini söyler ben yaptırdım yârın sonucu bekliyorum
Cansu3455 Banada doktorum 10 haftayı 3 4 gün geçsin dedi bende bu ayın 10da aldim randevu birde yorumlarda çok fazla okudum sonuç 5 günde çıkan var 10 gün çıkan var o neye göre değişiyor benim yaptıracağım yer 10 gün dedi birde sizler yurt dişimi yurt içimi yaptırdınız herkes birsey söylüyor insanın kafası karışıyor
cdss Özel hastaneye gidiyorum sadece ikili test ve fetal yaptırdım doktorum 3lü test gerek olmayacak böylece dedi fetali mutlaka yaptır imkanın el veriyorsa ben Nevagen’e 13 bine yaptırdım, bir sürü hastalık çeşidine bakıyorlar
Cansu3455 Viagen diye bir yer benim yaptıracağım yerde doktorum önerdi 15bin dediler ama 10 güne çıkar sonuç dedi