Mystil25 ben doğal doğum istiyordum, sancıları gayet güzel sakince ve tabi ki biraz zorlanarak çekiyordum, ama hiç bağırmıyordum. Yanımda doğum koçum, ebem Mümine vardı ve iyi gidiyorduk. Onur bey gelip “ne gerek var bu eziyeti çekmeye, epidurali taktırsaydın keşke” dedi. Destek olmak yerine.
Doğumum çok hızlı ilerledi, hastaneye geldikten 2 saat sonra doğumhaneye çıktık mümineyle. Bana perine masajı yaptı nasıl ıkınacağımı anlattı. Tam açıklıkta onur bey geldi, dedi ki “ooo daha taçlanma bile olmamış beni neden çağırdınız”. İnsan şey duymayı istiyor o an “aferin kız çok az kalmış ha gayret”. Yalandan bile olsa çok az kaldı dersin… Demedi.
Ikınırken zorlandım, ıkınma hissim hiç olmadı çünkü benim. Ve böyle refleks gibi, istemsizce hıçkırarak ağlama gibi bi şey yaşadım, titremeye başladım. “Ağlamayı bırak bebek kanalda mı kalsın istiyorsun” dedi. Belki o an bana cesaret vermek için, daha çok çabalamam için bunu dedi ama inanılmaz korktum kanalda mı kalsın diyince. Sonra epizyotomi atıldı ama bunun asla farkında değilim hissetmiyorsunuz kesinlikle, onur bey sessizce “haa boynunda kordon varmış ondan inememiş çocuk” dedi. Benim bi hatam değilmiş yani aslında…
İkinciyi düşünüyorum, ama Mümine’nin eşi Barış Büke’yle devam etmek isterim şahsen. Evet iki üç katı bir ücret ama Barış beyin enerjisi bana da uygun gibi.
Şunu da ekleyeyim, Barış beye maddi olarak gidemezsem yine Onur beyi seçerdim. Çünkü doğum duygusallığıyla söylediği sözler zoruma gitmiş olmasına rağmen, muayenelerde ya da whatsapp görüşmelerinde o da çok iyi ve rahatlatan bir hekim aslında. Belki o gün bana öyle denk gelmiştir. Asla ama asla kötü bir hekim diyemem, kesinlikle çok iyi bir hekim.