Leylak34 ya bazilarinin kocasi erkek erkek diye tutturuyor onlar da erkek olunca sanirim bi ferahlama geliyor icindeki stresi boyle atiyor
Aslinda biz kadinlar annelik duygusuyla cocugumuz saglikli olsun yeter kafasindayiz ama hormonlar ve cevrenin dirdiri baski yaratiyor ustumuzde
1 kizi olan ikinci kiza hamile olunca tuh erkek degil mi diyorlar
Ikinci ogluna hamile olanlara bi kiz doguramadin diyorlar
Ben cok duydum cevremde iki uc oglu olanlara fesat insanlar ay kiz bebek nimettir cennettir sana nasip olmadi diyen yaratiklar
Insanlarin bazilari cok kotu ne yazik ki cevremizden etkileniyoruz
Ha vardir elbet iclerinde erkekle ya da kizla ovunen onlara da Allah akil fikir versin ne diyelim :)