Aylinannesi sürme canım sen onları özellikle ilaç olan kremleri içinde kortizon olup olmadığı belli değil bide kremler direk kana karıştığı için hamilelikte çoğu sakıncalı. ben 38 nci haftamdayım cok şey denedim zeytinyağı kantaron yağı sudocrem(ki bebek pişik kremi olmasına rağmen onun içeriği bile temiz değil) sonra bepanthol sensiderm kullandım kortizonsuz olduğu için sevdim onu da zaten ondanda cok memnun kaldım bi haftadır da hcy sürüyorum sanırım en iyi gelen o oldu. en doğalları dene sende ☺️