Dilan123 ben kullandım 4 tane bitirdim, maskesi gerçekten çok güzel, kremide sivilce lekelerine felan iyi geliyor ve gerçekten güzel nemlendiriyor, ama bende bıyık bölgesinde leke var ben onun için almıştım, sadece rengini açıyor, ve bırakınca eski haline dönüyor, öyle reklamlardaki gibi yok etmiyor yani