erikarpuz bebek kalp atışı derinde olduğu için duyulmadı gelişimi geriden geliyo da sanırım 1,5 ay sonra ikili taramada duyarız sesi dedikleri için biraz endişelendim açıkcası birde 6. Haftada çok sancım olmuştu yerleşmeydi galiba desteklesin diye vermiş de olabilir de doktorların ağzından bişey almak çok zor malesef internetten araştırarak öğrenmeye çalışıyoruz