Mahza 39+3 hamileyim 2 gündür şiddetli başım agrıyor. Nette gebelik zehirlenmesi olabilir yazıyor ama bebegimin hareketleri normal. Sizce bu nedir? Tansiyonumun yükseldiğini de hissetmiyorum
Alyamm Mahza merhabalar gebelik zehirlenmesinde direk tansiyon yükseliyor diye biliyorum ve bacaklarda çok büyük ödem oluyor tansiyonunuzu ölçüp doktorunuza başvurun
Migrenligebe Mahza 36+1’im iki gundur benim de bas agrilarim basladi. Tansiyonumu olcuyorum gayet normal, oyle asiri bi odem de yok. Heralde normal bu hftalarda dedim ben 💁🏻 Doktorunuza danisin mutlaka dayanilmayacak gibiyse
Mahza Alyamm bacaklarda değil de ellerimde yer yer şişlik oluyor. Tansiyon da Yok ama baş agrısı çok baskın
Mahza Aysnr08 hayır bulantı Yok anlamadım doktora da yarın gidicem ama korkmaya başladım. Sadece bas agrısı da zehirlenmeye sebep olabilir diyor Nette
031965 Baş ağrısı zehirlenmenin bir sonucu olabilir ama onun sebebi de yükselen tansiyon. Yani zehirlenme için tansiyonunuzun yüksek olması lazım. Sadece baş ağrısı gebelik zehirlenmesi demek değil