S-nur1 Merhabalarrr öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️ Bende yeni oda yaptım 28 haftalıkken odası geldi kuruldu yarın tam 30 hafta olacağım halen yıkama yerleştirme yapmadım. Dolabı sifonyeri falan güzelce sildim odasını klasik temizledim halısını serdim. İlk kurulum olduğunda yeni mobilya kokusu oluyor biraz da o kokunun gitmesini bekliyorum. Hergun odasının camını açıyorum havalandiriyorum gece uyurken kapatıyorum koku zamanla gidiyor. Ben 32. Haftamda dolabı tekrar güzelce silip eşyalarını yıkayıp utuleyip koyacağım çantamı da o arada hazırlarım. Kendim açısından iki hafta daha bekleme taraftarıyım bence sizde biraz bekleyebilirsiniz, en azından dolap kokusu sinmez ben sildigim halde halen dolabın tozları vs çıkıyor nereden geliyorsa 😅❤️