Elikkk Bende heycanla gün sayıyorum 112 deyim şuan bi eşimin askerliği birde bunu böyle saymıştım bu daha kolay ama bir o kadar heycanlı
Yesim_dmrcn [bilinmeyen] benimde 2 düşüğüm 1 dış gebeliğim olmuştu. Hgs çektirdim kendi isteğimle bakim dedim son durum ne. 2. Ay hamile kaldım. Doktorum demişti film sonrası kalan hastam çok diye. Hakkında hayırlısı inşallah❤️ Şafak 85💙
Yesim_dmrcn [bilinmeyen] pıhtılaşmam yok canım. Bu konularda en önemli ve en zor olan Sabır. 7 yıllık evliyken hamile kaldım ben. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah❤️