ayssss1 Spinal anestezi ile sezeryan oldum 21 gün önce bir haftadır bacaklarımda güç kaybı ağrı ayak tabanımda acıma ve bel ağrısı yaşıyorum normla mi acaba ?
Mry2020 ayssss1 ben bir hafta önce oldum bunlar yok ama kalçamın üstünde bir tarafta hala uyuşukluk var belimin ağrısı da azalıyor bugün daha azdı
KumpirsMom ayssss1 epidural oldum 21 gün önce sadece sırt üstü yatınca bi süre sonra tutuluyorum bide sol kalça üstüne bazen ağrı giriyor onun dışında bi yan etki yaşamadım ben
Emirvici Mry2020 bişey sorcam bu spiral regl olunca yapılıyo demi bana cevrem o şekilde dedi hiç doktora gidipte sormadım
Mry2020 ayssss1 canım inan ilkinde bende hiç yaşamadım ama ikincide öldüm dirildim sanki. 4.gün akşam ağrıdan acıdan hüngür hüngür ağladım
Melce17 Mry2020 merhaba ne zaman yan yatmaya başladınız? 2 gündür uyuyamıyorum hastaneden çıkınca ağrı kesici serumlar olmadan nasıl duracağım bilmiyorum😔
Mry2020 Melce17 benim kalçam hastanede zaten uyuşukluktan ağrımıştı hala geçmedi o yüzden birkaç gün sonra yan yatmaya başladım zaten düz daha zordu