denizannee benim lafım meclisden dısarıydı siz niye bu kadar ustunuze alındınız ki 🤭 doktordan doktora degisiyoe o kadar dengesiz bir konu işte seninki yeme içme diyor beni ki yiyebilirsin diyor. Hal boyleyken nasıl olurda bu kesin yasakdır zararlıdır diyebiliriz ki? Kızcagıda iyi geliyomuş, bitti konu 😬