Biraz benim için erken bir soru ama merak ettim. 32 haftalık gebeyim planlı değildi. Ben değil eşim korunuyordu. Doğumdan sonra kendim korunmak istiyorum ama hiçbir bilgim yok bir kaç yöntem var sanırım implantı emzirme döneminde takmıyorlarmış spiralde sürekli kanama yapıyormuş mantıklı olan ilaç gibi geldi ama onun da zararı var mı yok mu bilmiyorum konu hakkında bilgisi olan aydınlatabilir mi 🙏