Kızlar önceliğiniz normal doğum olsun bende ilk gebeliğimde korktuğum için çatı muayenesi bile yaptırmadan sezaryen oldum
Doğum aşaması her anı ayrı güzeldi lakin 5-6 saatin sonunda ağrılarım başladı zor bi süreçti benim için
İlk yürüme aşırı derece baş ağrısı sırt ağrısı vs ayy aklıma geldikçe tuhaf oluyorum benim kendime gelmem 2 ayı buldu arkadaşlar
Şimdi 23 haftalık gebeyim 2 gebelik arası 2 sene büyük ihtimalle yine Sezaryen olacağım
Allah yardımcımız olsun ne diyelim