Gzlnn ya valla bu konuda eşlerin hiç yorum hakkı yok. Çünkü hamilelik dönemindeki hiçbir zorluğumuzu birebir hissetmiyorlar onlara bazen abartı bile geliyor. Ne kadar iyi de olsa eş, bu konuda söz hakkı değil. Çünkü doğum şeklinin nasıl olduğu bebeğe bir etki etmiyor. Olan yine kadına oluyor. Çocukları üzerinde bir hak gerektiren bir konuda değil bu. Bence şansınız varsa deneyin. Zaten kontrollere gidiyorsunuzdur bebeğinizi takip ettiğiniz müddetçe bekleyin yani. Sancılanmayı bekleyip açılmayı beklemek bebeğe anında zarar vermez. Zarar verecek olsa doktorunuz direk zaten olmaz diye karşı çıkar