Kızlar ben de günleri bitirdim 3 gün sonra eleniyorum şükür 😃🙏🏻 zor bi hamilelik geçirdim bi yandan artık bitsin kurtulayım modundayım bi yandan da 6 yaşında bi oğlum daha var 2 çocuklu hayata hazır mıyım uykusuz gecelere hazır mıyım bilmiyorum 🤧 ameliyat stresi de geldi üstüne sanırım biraz da korkuyorum tüm duygular birbirine karıştı anlayacağınız 🤭 hepinizden dua bekliyorum 🤲🏻