Ciciletto Ya Allah'ım ..kızlar cildircam ya gece 12 den sancim başladı.doktor sabah gel dedi.ve yollar tikilip kaldı.feci şekilde trafik var . ....yoldami dogurcam napicam....
Bebeginehasret Ciciletto ben şok hangi ildesin bu saatte ne trafigi insalalh hemencik varir dogurursun
Rojinn Ciciletto Dörtlüleri yakın diycem sonuçta acil bir durum eğer çıkamayacağınız bir yerde tıkanıp kaldıysanız ambulansıda çağırabilirsiniz
Ciciletto Bebeginehasret Azerbaycan'da evet zaten trafik varmış üste bide kaza olmuş.hic gitmiyor araba....durdu..
Ciciletto Rojinn ya burda öyle bişey yok ki.ambulans buraya trafikten dolayı gelemez gelene kadar benim çocuk doğar okulada gider
Ciciletto kbradmrbs ya hayır ya...daha 0.5 sm açıklık var söyledi...çatı muyine etdi.bagira bağıra kaldim.kan geldi.ve bugün tüm gün kan geldi müayinədən sonra çok daha fazla...