31+5 haftalık hamileyim sabah 6 gibi sancı girdi bende korktum doktora gittim nst de sancı çıkmadı sonra açıklığım varmı diye kontrol için doğumhaneye aldılar ebe baktı açıklık yok ama yumuşama var dedi elini çektiğinde kahverengi sümüksü akıntı vardı elinde akıntım varmı diye sordu evet iki üç gundur beyaz sümüksu akıntım var dedim sonra doktorum bebeğe baktı bir problem yok baş aşşağı pozisyonda hareketli suyu iyi doktorum sbaahki sancindan dolayı yumuşama leke olmuş dedi ağrım gitsin diye serum takıldı eve geldim başına gelen varmı bu hafalarda veya böyle bir durum yaşayıp doğum yapan varmı kaçıncı haftada doğum yaptiniz