Esin9494 ben de 10 a kadar da uyusam gün içinde içim geçiyor arada.. içerde bir bebiş besliyoruz, vücut normalden daha fazla efor sarfediyor biz görmesekte ve daha cabuk yoruluyor.. uykunuzun gelmesi normal.. çalışmanız bir şans aslında evde olunca insan hem zaman gecmiyor hemde mayıstıkca daha çok mayısıyor, cani hic bir sey yapmak istemiyor