Arkadaşlar merhaba. Biz bugün 40+5 olduk Ara ara sancılar geliyor takip ediyorum çok düzenli değil. Yarın sabah 9da yatış yapılacak normal doğum için fitil verilecek duruma göre suni sancı teklif edecekler. En son 4 gün önce kontrole gitmiştim açılma yoktu NSTde 1 tane sancı çıkmıştı. Bu durumu yaşayanlar var mı? Gelmeyen bebişlerde sıfır açılma ile suni sancı almak mantıklı mı? Normal doğum bekliyoruz gönlümden geçende o ama saatlerce suni sancı çekip sonu sezaryene dönecekse baştan sezaryen yaptırmak daha iyi değil mi?