happyboy_ Saçlarım koyu kahve kumral yapmıştım ama artık rengarenk oldu boyamak istiyorum ama korkuyorum da sizler boyadınız mı hangi marka kullandınız
Asd92 happyboy_ şu an 7. aydayım doğumdan sonra boyamayı düşünüyorum.asiri beyazlarım var ama ben şimdi boyatmama taraftariyim
2cocuk2kopek happyboy_ kokuya maruz kalmadan tek renkte açıcı vs kullanmadan boyayabilirsin canım. Ben doktoruma sormuştum. Benimde satı saçlarım diplerim bal köpüğü karamel falan oldu ama öyle idare ediyorum 🙈
Nazblbl Boyamaya izin veren doktorlarda var vermeyenlerde. Genelde organik boya şartıyla izin veriliyor. Ben boyatmadım canım doğumdan sonra düşünüyorum. Bence doktorunla görüş 🌸
happyboy_ Nazblbl yaa özeldeki doktor koyu renge boyayabilirsin diyor devletteki önermem böyle dolaş diyor kaç tane doktor dinledim böyle kendimi dilenci gibi hissediyorum 😀