Merhaba yaklaşık 6 hafta önce gebelik hipertansiyonu teşhisi aldım devamlı takip ediyorum. 6 haftadır gelişim olarak kilosu haftasıyla uyumlu gidiyordu fakat bu son bir haftada kilo almamış tansiyon nedeniyle olabilir mi ? Tansiyonumda belirgin bir değişiklik olmadı bu süreçte