asellim143_ Allah nasip ederse 3cu gebeliğim test yaptim silik çıktı 6gun once ben her 26 günde bir adet oluyorum doktora gitsem simdi kese fln belli ölür mü
Sonyaazz asellim143_ Bence biraz daha bekle canım ben gebeliğimde bu şekil gittim yani daha tam net bir şey oluşmadığı için net bir bilgi veremiyorlar
SuEr_Tu1512 asellim143_ 5+4sün sanırım. Keseyi görebilirsin bu hafta içi git istersen ama kalp atışını da duymak istiyorsan önümüzdeki hafta da gidebilirsin
Sonyaazz asellim143_ kese oluşmaya başlamışsa bile sağlıklı bir gebelik olup olmadığını anlayamıyorlar Bir hafta on gün bekle bence
Sonyaazz asellim143_ o zaman farklı canım riske atma bence de git istersen betana göre zaten iğne başlayabilir
Simef Seninle aynıyız nerdeyse canım. Benimde 3.gebeligim bnde 7 gün kala test yaptım pozitif çıktı ama hastaneye 6 haftalık gitmeyi düşünüyorum
asellim143_ Simef işte bı yandan hem gitmek istiyorum gidersem de Bossa gitmek istemediğim için sordum
mrp2023 asellim143_ özel hemen başlatır iğneyi, ben özelde yaptıramadım raporu kalp atışına bakıp devlet çıkarttı raporumu
Simef asellim143_ Kese ve bebek genellikle 6 haftalıkken gözüküyor canım sende 6 haftalıkken gidebilirsin