selam anneler,
prematüre doğan kızım şu an 3 aylık ama düzeltilmiş yaşı henüz yenidoğan. sadece anne sütüyle besleniyor.
birkaç gündür kafamı kurcalayan şeyler var, acaba benzer şeyleri yaşayan var mı diye sormak istedim.
neredeyse her emzirmeden sonra kusuyor, bazen peynir kesiği gibi, bazen de su gibi. hemen de kusabiliyor, bazen 15-20 dk sonra da oluyor. emdikten sonra çok ıkınıyor ve huzursuzlanıyor. gazı var gibi ama her zaman çıkaramıyor, bazen kendi çıkarsa da rahatlayamıyor gibi.
kakasını günde 2-3 kez yapıyor. rengi sarı-yeşil karışık, bazen sümüksü gibi ve kokusu çok ağır. kan ilacı (adefer) kullanıyoruz, belki ondan etkileniyor olabilir.
2 gündür nurse harvey gaz damlası veriyorum, onunla da bağlantısı olabilir mi bilmiyorum.
bir haftadır da tuvalet iletişimi yapıyoruz. sabah uyanınca çişe tutunca çok ağlıyor, bu yüzden genelde emzirdikten sonra tutuyorum, yarı zamanlı gibi.
gündüz uykularına geçişte de çoğu zaman zorlanıyoruz. kucağımda da durmak istemiyor bazen, sürekli hareket ediyor.
ama genel hali iyi, kilo alımı güzel, bez sayımız da normal — günde en az 6-7 çişli, 2-3 kakalı oluyor.
kafam çok karışık. acaba bu yaşadıklarımız normal mi, yoksa bir hassasiyet/alerji olabilir mi? benzer şeyleri yaşayan varsa çok sevinirim paylaşırsanız