Ossa Kızlar merhaba 2 Haziranda düşük yaptım beta HCG 830’du 2 gün sonra kontrole gittiğimde 168’e düşmüştü ortalama 7-8 gün kanamam sürdü düşüğüm 7 haftalıktı. 2 Hazirandan bu yana 29-30 gün geçti dün kan verdiğimde betam 30 çıktı sizce yeni bir hamilelik midir yoksa beta sıfırlanmamış olabilir mi?
Denizz44 Ossa Benimde dün 9 haftalık kalbi durduğunu öğrendim kanamam başladı parça düşürmeye başladım düşük yapıyorum
vilanelle Ossa bu sıfırlanma bünyeden bünyeye değişiyor galiba.. benim geçen sene 35binden sıfırlanması 20 gün sürmüştü, yani bu durumda seninki gebeliğe daha yakın:) ama muhtemelen herkesin farklıdır, iki gün sonra tekrar bak inş gebelik bu
47Umudum47 Birgün arayla tekrar verin adetle sıfırlanıyor diye biliyorum bende ramazan bayramından önce kürtaj olmuştum 10 haftalık adetle sıfırlandı
Ossa 47Umudum47 Hiç adet görmeden hamile kalanlar da varmış sanırım o yüzden kafam takıldı tekrarlayayım inşallah
47Umudum47 Ossa aynen öylede çok var ama çoğu doktor bir adet dönemi korunun diyor genelde. Siz yarın test yapsanız anlarsınız zaten
seynepon Ossa benim betam düşük yaptığımda 380 di adet sonrası 80 di nir türlü düşmedi dış gebelik şüphesi kondu beta hcg artıyordu 0 lanması 40 gün sürmüştü…
Ossa seynepon Benimki hızlı düşmüştü ilk zaman 830’dan 168’e inmişti sadece iki günde 30 günde düşmemesi normal mi peki
seynepon Ossa bence sizinki gayet güzel düşüyor endişelenmeyin benim azıcık değer bile kaç gün süründürdü sürekli beta takibi yapıldı iğneler vuruldu. Niraz zaman verin sonuçta vucutta hormonlar karıştı hala bebek var sanıyor vucut çok geçmişmolsun🙏🏻
Ossa seynepon Çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun ben tekrar hamileyim diye düşünüyorum hiç korunmadık bebeğin haftası küçüktü kendiliğinden düştü betam da ilk bir hafta içinde çok hızlı düştü o kadar yüksek değildi 800’den 160’a düştü işte 30 günde de sıfırlanmıştır diye umuyorum tekrar 30 olmuş değer hamilelik var gibi geliyor
Ossa vilanelle Bana da öyle gibi geliyo ya inşallah öyledir tekrar kan vereceğim çünkü 30 2 günde 800 den 160 a çok hızlı düştü 30 günde de 160’tan sıfırlanmıştır diye düşünüyorum
gul231 Ossa ben de 8 haftalıkken düşük yaptım 2 hafta sonra 2 ydi sizin hamilelik ihtimali yüksek gibi takipte kalın bakalım
Ossa gul231 İnşallah çok teşekkür ederim bana da öyle geliyor takip edeceğim yükselecek diye umuyorum
isimsiz19 Ossa bugün tekrar kan verin o zaman zaten dün vermişsiniz hamileyseniz yükselmiş olur birazda sizde rahatlamış olursunuz