Nur8893 ya şöyle bir şey oldu ben çatlatma iğnesi oluyorum, diğer aylar hep 16-17 gün içinde regl olmuştum bu ay 19. Gündeyim olmadım hala, kan testi vermiştim 25inde, nasılsa regle üç gün falan kaldı çıkar diye negatif çıkmıştı üstünden 6 gün geçti, ama birkaç gün gecikmesi normal herhalde, ne zamana kadar beklesem diye düşünüyorum