Benim çocuk olmasını engelliyordu, 7-8 ay bekledik o sırada kimyasal gebelik falan geçirdim. Engel olduğu için aldırdım (5 sene önce) bir daha tekrarlamadı. Zaten 10 dkşık kürtaj ile alıyorlar hemen çok basit bir operasyon 2 saat sonra çıkıyorsunuz hastaneden