Yasem4 Pptyaa Yazdığınız tüm isimler arasından en az beğendiğim İmre oldu. İmre, cemre cini/bahar cini mitolojiye göre. Ben oyle cin, tanrıça vb isimleri sevmiyorum. Yani bir insan ismi olarak uygun bulmuyorum
Yasem4 Oylumm33 Aybüke/Aybike kesinlikle 😍 Türk kültüründen güzel bir isim. Asya için şifa veren falan yazıyor internette. Bu Asya’nın anlamı değil, Asiye’nin anlamı. Asya ise sadece bir kıta. Kıtanın adı da Yunan tanrıçası Asia’dan geliyor. Bu isim niye birden popüler oldu hiç anlamıyorum
papatyakokulugece busebasaran06 çok istedim ama dilleri dönmez yaşlıların bir’de çok dalga geçilir okulda dedi 😶
Pptyaa Yasem4 bu anlamlarını bilmiyordum. Bende tanrıça vb anlamlı olanları koymak istemiyorum asla. Tekrar çok teşekkür ederim ☺️
[silindi] Oylumm33 bizimde öyleydi en son esime bir kac isim söyledim ben seçemedim sen karar ver dedim doğuma girdim çıkınca ismini söylüyordu ailem 😍
Birsevdannelik Oylumm33 valla bende kızıma ELİSA SARE ismini koymuştum bekarken Sare ismine aşıktım resmen
[silindi] Oylumm33 öyle ama sevdiğim isimlerden seçmesini istedim zaten 5-6 seçenek hangisini seçseler severdim muhtemelen 😁
Seymatrkay Oylumm33 Efnan’ın bir anlami yok ki. Çeşit demek. Zümra ismi de çok yaygın. Açıkçası ben de beğenmiyorum. Zamansız isim Zeynep. Herkesin vazgeçilmezi:)