defnosunannesi_ Senam19 internetten bakmıştım yapay zekaya sormuştum bebeğin duruşuna göre bana erkek demişti ,sizinkide kıza benziyor ,bu arada cinsiyetim erkek çıktı
Senam19 Fahriye41 2erkekannesim Seval392 Yaaa gerçektenmi benimde içime erkek doğuyor ama bilerek mi içinize doğanımı yazdınız gerçekten anlayarak yorum yapan var mı aranızda
Senam19 2erkekannesim Seval392 Bebis25 prenseslerblogg defnosunannesi_ reyhan03K babymom2026 Zeynep248 Fahriye41 Kızlar diyarbakırdaki doktor bana erkek demişti ankaraya geldim şimdi buradaki doktor kız dedi
Bebis25 Benim için de bir tahmin yapar mısınız 🙈 Instagram da bir iki cinsiyet tahmin sayfası var onlar kız dediler. Sizce neye benziyo bebişim 😍
Fahriye41 Senam19 ben kız olsa 3 çizgi olur diye biliyorum ama pek öyle anlayan biri değilim sadece his benim ki
Senam19 Seval392 Fahriye41 Hiç kız hisseden olmamış bende kağıda ilk baktığımda erkek doğdu içime ama allah bilir:) bir kızım var sağlıklı bir şekilde gönlümden geçen erkek olması:)
Fahriye41 Senam19 Allah gönlüne göre versin canım ben de çok kız çocuğu istedim nasip olmadı oğlum oluyor seninki de oğlan gibi inşallah sağlıklıdır gerisi boş evlat evlattir
Senam19 Fahriye41 tabiki rabbim sağlıklı ve ahlaklı olmasını nasip etsin öncelikle cinsiyet önemli değil ama benim ilk hayalim kız sonra erkekti kızım var çok şükür bundada gönlüm erkekten yanaydı hayırlısı bakalım🌝 rabbim sizinde gönlünüze göre versin birgün kızınızda olur inşallah