Datlum 36+0 Ken 2900 kiloydu bugün yine aynı kiloda kalmış. Diğer her şey normal 11 temmuzda sezeryan olacağım her şeyi yiyorum muz avakoda kuruyemiş maden suyu falan üzüldüm açıkçası ayni durumu yaşayan oldu mu
Kkardelenn1 Datlum plesanta bu haftalarda yaşlanmaya başladığı için besleyenemiştir kendinizi suçlamayın Sizlik bir durum değil sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Salihanurrr Datlum kilosu gayet iyi bence hiç meraklanmayın ki . Ben o kadar şişip kilo aldım ki doktor 3 kilo üstü doğcak dedi 2950 doğdu sonra hızla topladı kilo aldı hiç korkmayın sağlığı yerinde olsun kilo alır doğduktan sonra her türlü
Datlum Kkardelenn1 inşallah çok üzüldüm o kadar dikkat ediyorum ki tabi ki sağlıklı olsun kilo önemli değil ama insan diyor acaba nerde hata yaptım 😔
Kkardelenn1 Datlum üzülme bebekte anlıyor her bebek 3 kg ve üzeri doğacak diye bir şey yok doğunca güzelce bakar emzirirsin inşallah