Beriliko gozunuz aydin, hayirli olsun 😊 Naile hanima gidiyordunuz sanirim. Bende ona gidiyorum ve epidural normal dogum istiyorum. Dogum masasinda ne kadar durdunuz, ne kadar surede geldi bebis? Epiduralden sonrasi zor oldu mu? Birde doktor ve ebelerin ilgisi nasildi? Merak ettigim cok sey var kusura bakmayin😊