Beni bilenler bilir kaç defa burda USG kağıdı paylaştım çoğu arkadaşlar söyledi cinsiyeti şimdi hatırlamıyorum ama rabbim isteyene versin inşallah 🥰 4 yaşında oğlum vardı şimdi 2 . Oğlum oluyo 💙rabbim isteyipte olmayana versin inşallah aslında ben kız bekliyordum ama rabbim neyi nasip ettiyse o olucak hepinizi çok seviyorum güzel annelerr🥰🥰🥰🥰