hamilesavis19 Merhabalar hanımlar. Daha 15+2yiz doktor bebeğimin önden gittiğini ve kafasının büyük olduğunu söyledi. Bu bir sorun mu endişelenmem gerekir mi?
deniz_95 hamilesavis19 canım daha çok erken. İleride haftasını yakalayabilir. Ha ileride de olabilir gelişimi. Çok iri olursa zaten normal doğum önerilmiyor.
hamilesavis19 deniz_95 teşekkür ederim 🙏 kafası büyük denince ben de bir korktum inşallah sağlıkla ilerleyelim de
Mineee5656 hamilesavis19 az önce de arkadaşım normal doğuma gitti ona da dediler iri bebek olduğu için sezeryana alacaklar
hamilesavis19 Mineee5656 kaç kilo doğacak acaba bir de kaçıncı haftasında bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum 😍