mrvsyh Kızlar 26 haziranda gittiğimde kese 8-9 mm civarındaydı bugün gittim 13.3 mm olmuş ama yine bebek yolk kesesi falan yok. Alttanda baktı. Moralim bozuldu. 😭
Busranur_mnts mrvsyh gelişimi iyi canım günde 1 mm büyür diyorlar ben 6+2de gittim karından 18.3mm göründü yolk bile göremedik yarın tam 7 hafta yine gidicem endişelenme sağlıkla büyüsün
8143 mrvsyh daha küçk annesi biraz sabır herkesin bir olmuyor kimsenin 8 haftayı buluyor stresten uzak dur 🥰
ipekoktamis 5+5 de gitmiştim alttan baktığı halde sadece keseyim gördük 11.6 mm di doktor dediki 10 gün sonra gel kalp atisi için kese en az 21 olursa bebek görünür demişti bana