Kızlar dün kontrolüm vardı bebeğin suyu sınırda olduğu için bugün hastaneye yatacağım. Doktor alttan muayene istedi ilk defa o sanırım doğumu tetikledi nişanım geldi ve sancılarım başladı. Dün 1 cm açıklık vardı ama sancılarım düzensiz şu an ve daha yatış yapmaya gitmedim. Kasıktan geliyor sancı bıçak kesiği gibi iki büklüm kalıyorum. Yalancı sancı mı yardımcı olur musunuz