bunu ben de çok merak ediyorum. ilk gebeliğimde 5. haftadan itibaren göğüste hassasiyet yaşamıştım ama maalesef onu 9 haftalıkken kalbinin durması sonucu kaybettim. şimdi tekrar hamileyim 7. haftamdayım ama en ufak bir göğüs hassasiyetim yok inşallah sağlıklıdır🥹