Ya bir ben mi böyleyim anlamıyorum 30 hafta olduk aşırı can sıkıntısı var ne yemek yapmak istiyorum ne dışarı çıkmak istiyorum ne temizlik hiçbir şey istemiyorum. 2 yaşında oğlum var ha bire uzaniyoruz akşama kadar yatak odasından çıkmıyoruz çocuk da çok sıkılıyor parka götüreyim dışarı çıkarayım diyorum ama ne güç ne enerji bulamıyorum. Kendim eve kapanıp yattığım gibi çocuğum da mecbur kalıyor ona da üzülüyorum camdan dışarı oyun oynayan çocuklara bakıyor çıkmak istiyor ama benim enerjim hiç yok. Neler yapabilirim, napabilirim, sizler nasıl vakit geçiriyorsunuz. Sıcaklardan mı hamilelikten mi anlayamadım ölü balık gibiyim imdaaaattt.