Girlmama Ceren1996 hayir verilmez 2. ayinda mama kasigiyla cok az verdim suan 3 aylik philips alistirma bardagina birazcik koyuyorum kendisi iciyor havalar cok sicak oldugu icin
kimebaktin4 Ceren1996 yaz dogduysa ver ben verdim 1 kaşık sonra mamadan sonra hava sıcak yazık kışın olsa ver demem
Bebekmert Ceren1996 benim doktorum ver çay kaşığı ile günde 2 3 defa kaynamış ilitilmis su demisti . Suyun bir zararı olacağını sanmıyorum . Şuan 3 aylık hala veriyorum her gün çünkü havalar aşırı sıcak çocuk emiyor ama dudakları kupkuru oluyor çok terliyor
Miranne Ceren1996 sadece anne sütü alıyorsa gerek yok ama mamada alıyorsa bir çay kaşığı kadar ver mamalardan sonra
Kanye Ceren1996 ben hemşireye sordum anne sütünü içerse sıkıntı yok dedi. Zaten süt ten alıyormuş suyu.