Kızlar selam, benim bebeğim 2 gün sonra 5 aylık olacak 4,5 aylıkken aile hekimi bir kan ilacı verdi araştırdığım da çoğu kişi memnun kalmamış bizimde 1 hafta sonra doktor randevumuz vardı sormadan kullanmak istemedim. Doktorum 2 marka önerdi birisi de Bestiron 18 damla ver dedi ama bu 18 damlayı nasıl vereceğim kararsız kaldım. Henüz ek gıdaya falan geçmediğimiz için birşeyle karıştırıp veremem. Direk ağzına mı damlatmam gerekiyor midesi falan bulanmaz mı 🤒 Ay kafam allah bullak sizler nasıl veriyorsunuz fikir verir misiniz lütfeeen 😵💫