Semacdrc balgam benim de 20. haftalarda çok şiddetli öksürükle başlamıştı. Tek cozumu geldikçe gidip çıkarmak, atmak onu 😐 yani benim Dr böyle dedi, 38+6dayim hala ara ara oluyor tamamen geçmedi.
Ha bir de kalsiyumu yüksek badem sütü falan içiyorum normal sütte balgam yapıyor