Tatlisanne 37+3 haftalik hamileyim mide bulantım oluyor 2 gündür geceleri normalde olmazdı benim gibi olan var mı ve neden böyle oluyor olabilir cuma günü randavum var sorucam sizede sormak istedim bilgisi olan yazarsa sevinirim 🙏
Cemre2019 Tatlisanne canım aynı hafta ve gündeyiz. Bende de var bulantı ve ishal. Cuma günü benimde kontrol var. Merak ettim ben de suracıkta bekleyeyim.