Ynckpgn Kızlar 8+6 haftalığım ve masa başı çalışıyorum bazen uzun süre oturuyorum kalkmıyorum bi sorun olur mu acaba
erikarpuz Ynckpgn evet oluyor maalesef benim 19-20. haftalarda ayağım şişmeye başladı :( şimdi daha çok hareket ediyorum beslenmeme de dikkat ediyorum
kedili1anne Ben mecburi 9 ay oturup yattım şişliğim vs olmadı Tabi arada kalk mini yürüyüşler yap Ama ciddi komplikasyon olmaz korkma
kedili1anne İleriki haftalarda bağırsak problemi yaşayabilirsin ama ona dikkat et yürüyüş yap günde yarım saat