Ramoz Haftadaki tetenoz boğmaca difteri asisi konusunda kararsızım, doktorum ol ya da olma gibi bir sey demedi, olan var mi surec nasil ilerliyor tek seferlik bir defa mi olsak ne yapsak yeter li mi ya da hiç mi olasak kafası karışık olan var mi böyle?
Selenavci63 Ramoz 20+1 bugün Tetanoz karma aşıyı oldum 27. Haftamda ikinci dozu olacağım 🌸 bu konularda doktorunuza güvenmek en önemlisi bence