Yaprakunallar Kızlar son adet tarihim 10 Haziran 22’sinde pik gördüm ve değerlendirdim dün sabahtan beridir kasıklarım pelvik bölgem sanki çekiliyor ve bulantı ağrı var kasıklarda pelvikle bacak birleşim yerime vuruyor şüphelenip az önce bebe time erken gebelik testi aldım eczaneden ve yaptım ilk 2- 3 dakika içinde bu şekilde belirdi sizce yanıltır mı yoksa doğru mudur ama on aydır deniyorum ilk kez bu ay kasıklarımda çok belirgin hisler var rahatsız hissediyorum kendimi o yüzden yaptım
mm_m954 Yaprakunallar vala banada ayine verdi koyulaşirsa var ama o çıkarıyor maalesef başka test yap
mrvrm Sadece alt ve üst sınırlarında pembe görünüyor. İç kısımlarda pembelik göremedim. O yüzden emin değilim. Ama inşallah vardır. Yarın başka bir testle tekrarlayın bence 🥰
Mutlu_Bir_Anne3 Daha çok erken biraz beklemen gerekiyor. Adet tarihinden 1 gün geçince erken belli eden test kullanırsan sonuç çıkar, ama en doğru sonuç için kan testi vermeni tavsiye ederim. İnşallah güzel haberleri alırsın 🙏🏻🌸
Yaprakunallar Mutlu_Bir_Anne3 22sinde pikti değerlendirdim ve ondan öncesi iki gün dünde sanırım bir iki damla koyu keke gelmiş iç çamaşırım kırmızı olduğundan rengi anlayamadım ama diğer akıntılarımdam koyu renkti kasıklarımsa inanılmaz nir çekişme değişik bir his var bakalım insallah doğrudur
Yaprakunallar Gkcgkc ayy öylemi yaa bende süpheye düştüm aslında pembede çizgi kalın birde bilemedim kasıklarımda tuhaf halâ
Arhez20 seninle aynı durum yaşıyorum sol pelvik bölgeme ağrı vuruyor zonkluyor bende yarın sabah yapacağım bat 8