1oglanannesi ppmerlina 😅kasiyincada insanin daha cok kasiyasi geliyo 🥵boyle ihtirasli bisey hiss ediyodum ben hormonlardandi galiba 🤣🤣🤣🤣🤣
DuruDefne_mommy ppmerlina 18 haftalık oldum aynı kaşıntı bende de var birde arada göğüslerime bi sıcaklıkla beraber sizlama geliyor sanırım süt kanalları doluyor 🥰
aysgl3306 ppmerlina evet o kaşıntı bende de var insan dayanamıyor ben vazelin sürüyorum haftada bir iki kez geçti
kedili1anne ppmerlina Aşkım parfüm falan var içinde orası yumuşak doku 😹😹 Ay benimde çok kaşınırdı elimi de atamazdım insan içinde Şimdiki aklım olda lansioh alır sürerdim
nerbas ppmerlina bende de aynı sıkıntı vardı hindistan cevizi yağı çok iyi geldi bide e-bebekten babymom markasının göğüs ucu kremini aldım o da epey rahatlattı