Kızlar ben 6 yıllık evliyim. Ve evde asla düzen tutturamıyorum. Dolap içlerim asla içime sinmiyor. Hep bir dağınıklık gissi var. Bir odanın dolapları tamam olsa, başka dolaplarda karışıklık var. Mıtfak dolaplarımı düzene koysam banyo dolapları karışık. Evin zaten rutin işlerini hiç saymıyorum bile. Temizlik yemek vs zaten anamı ağlatıyor. Doğum iyice yaklaştı, ben iyice ağırlaştım ama hala her yer pis ve dağınık hisseditoeum. Nereyi nasıl düzenleyeveğimi bulamıyorum. Oturıyorum dolabın karşıısına iki saat bakıyorum neyi nereye yerleştirsem diye. Siz nasık düzen koyuyorsunuz ? Evim de çok büyük değil. Nasıl yapacağım nerden başlayacağım bilmiyorum. İyice strese girdim. Bu ara sürekli bunları düşünüyırum