Gkcgkc Muhammedarasannesi aynı demekki ama ben kuruma çizgisi olduğunu düşünüyorum adet belirtilerim var
Muhammedarasannesi Muhammedarasannesi sanırım yine adet 4 yıldır olmadı bu yılmı kendiliğinden olacak Allah büyük inşalllah bizede nasip eder
bebesever Çizgi görüyorum, adet günümde benim de bu şekilde çıktı. Erken gebelik aldım aldım hemen onda löpp diye çıktı 😂
Gkcgkc bebesever ben bugün erken gebelik yaptım negatif akşamki kaset test silik çift bilmiyorum yok sanırım